Aplikace zahrnuje tyto funkce:
Zobrazování údajů evidovaných Správcem o domech a prostorech, ke kterým má přihlášený uživatel nastaven přístup.
Komunikaci mezi Správcem a Uživateli prostor formou podávání žádostí (např. nahlášení spolubydlících, změna způsobů platby apod.).
Zástupci domů mohou prostřednictvím aplikace vyřizovat požadavky na údržbu domů se sledování stavu vyřízení tohoto požadavku Sprácem a dodavatelem.
Dovoluje Zástupům domů schvalovat dokumenty a požadavky zaevidované Správcem nebo uživateli prostor (např. faktury, požadavky na údržbu a pod.)
Správce může také zasílat jednotlivým uživatelům aplikace zprávy související se správou objektů.
Aplikace dovoluje interní komunikaci domu mezi Zástupci domu (výborem SA/SV) a uživateli jednotlivých jednotek.
Zástupcem domu je myšlen funkcionář SA/SVJ, který je určen k zastupování Vašeho domu (členové výboru SA/SV).
Správcem je myšlena správní firma, bytové družstvo, které poskytuje správu Vašemu domu.
Uživatel prostoru, obyvatel domu.